Direktlänk till inlägg 13 december 2009

stökigt. jatack

Av Louise - 13 december 2009 19:09

Vem har betsämt att man måste städa inför julensdagar? Här är det kaos. Som vanligt. julklappar ligger lite överallt, inslagna och inte inslagna. Denna veckan fick jag plats att strö ut mig igen och det ska jag väl inte hoppa på. Klart man vill strö ut med sin skit överallt. Nej, smiket ska jag inte samla ihop sådär fint. Plattången och hårfönen får ligga på golvet. Kläder på golvet och en massa pappersark och skoluppgifter över allt mellan golv och tak. Man är bara en stökig ungdom en gång i livet. Inte tänker jag låta det gå till spillo. Vet egentligen inte vad jag vill ha sagt bara att jag tänker det vara stökigt så länge jag känner för att ha stökigt. Nu ska jag slå i taket och ta lite tee innan jag slår i en julkalpp till min moster.


Kyssochsmek/ Louise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 17 januari 2010 23:16

Hejhopp i lingonskogen! Tänker byytta tillbaka till blogg.se ist... ingen aning om varför... men hej, man behöver inte ha någon andledning!   doftavkakao.blogg.se heter den ju! Pöss på er ...

Av Louise - 28 december 2009 23:50

2 timmar och 41 minuter lång om jag minns rätt. Lite onödigt lång var den allt. Men ack vad jag inte hade velat missa den filmen. Även fast jag verkligen inte gillar pang filmer när det handlar om att en sådan natur förstörs och att varelser ska utpl...

Av Louise - 27 december 2009 20:37

Jag är med Hanna Kött. Vi leker att vi partar, för hon gick aldrig in på Lipz i går och jag försökte inte ens. Höhö. hon tittar på one tree hill och sen ska hon kila hem till sig. Pössss ...

Av Louise - 25 december 2009 19:23

Idag firade vi juldagen hos kusinerna borta på landet. Det var en fridfull dag, inte alls ståhej och blaha. Vi fick godis, det gillades. Fast inte sen när magarna blir helt fulla av allting vi stoppat i oss under dessa dagar. Julklappsleken kördes me...

Av Louise - 24 december 2009 22:17

Nu är det inte långt kvar på julafton, men det har varit en bra julafton. Hela dagen har det delats ut julklappar eftersom vi öppnar en och en så att alla kan ta del av presenten de andra får. Det är bra tycker jag och det innebär att vi inte väntar ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast i One Tree Hill?
 Nathan
 Lucas
 Peyton
 Haley
 Brooke
 Jamie

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards